הגיע הזמן לנקות את השטיחים בעסק שלכם!

בעסקים גדולים או קטנים, לרוב אפשר למצוא שטיחים רבים שנועדו ליצור תחושה חמימה ונעימה לחדר. בין אם אתם בעלי עסק של חדרי הארחה, בעלי מלון או מוסדות טיפוליים כאלה ואחרים, דעו ששטיחים עלולים לצבור כמויות של אבק ולכלוך שמתבטא לא רק באסטתיות של החדר בו נמצא השטיח, אלה גם בנקיון של הסביבה והאוויר שאתם נושמים. בחדר עם שטיחים נקיים, האוויר יהיה נקי בהרבה מחדר עם שטיחים מלאי לכלוך ואבק. 

חושבים שאתם זקוקים לניקוי שטיחים בעסק שלכם? – תשאירו את זה לנו.

 

בעסקים רבים ניתן למצוא שטיחים מקיר לקיר, הם נמצאים בכל מקום, בלובי העסק, בחדרים ובמסדרונות ויוצרים אווירה נעימה וחמימה. אך כשעשרות ולפעמים מאות ואלפי אנשים נכנסים ודורכים על השטיחים מידי יום, הם מכניסים איתם אבק ולכלוך מבחוץ ולאט לאט עם הזמן השטיחים הולכים ונשחקים, הסיבים מתבלים והצבע שפעם היה חזק ויפייפה, מתכסה בשכבת אבק וכבר לא נראה כמו בעבר. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הצוות המקצועי שלנו יכול להגיע עד אליכם ולדאוג לנקיון השטיחים שלכם, באמצעות הציוד המשודרג והנסיון הרב שלנו אנחנו מחזירים כל שטיח בחזרה לחיים.

אז למה כדאי להשתמש בשירות המחדש לנקיון שטיחים? הנה 3 סיבות: 


  • כי לא צריך להתאמץ- מגיעים עד אליכם!

כשמדובר בשטיחים של מקומות עסקיים גדולים הרבה פעמים מדובר בשטיחים גדולים מאוד ואפילו שטיחים מקיר לקיר, כך שלא ניתן לקחת אותם אל המכבסה לטיפול. אנחנו מגיעים עד אליכם לאסוף את השטיחים ולהחזיר אותם נקיים ומוחצחים, אך במידה ולא ניתן לקחת את השטיח למכבסה, נדאג לנקות אותו במקום, כך שעד שנלך תרגישו שהעסק שלכם נראה נוצץ וחדש.

  • לא חוסכים באיכות- משתמשים בציוד החדיש ביותר

אנחנו משתמשים בציוד הטוב ביותר בשוק כדי לוודא נקיון מקסימלי של השטיחים שלכם. מניעור, קרצוף, הברשה וייבוש. הצוות המקצועי שלנו יגיע וינקה מא' ועד ת', הכל תוך שימוש בחומרים ירוקים איכותיים שלא מזיקים לסביבה.

  • כי מקצוענות זה אנחנו – נסיון של מעל 40 שנה 

בניקוי שטיחים חשוב לדאוג לטיפול מקצועי במיוחד, מכיוון שמדובר בפריטים יקרי ערך צריך אנשי מקצוע מיומנים שידעו לבצע את הטיפול הנכון והמתאים לכל שטיח. אנחנו יודעים לאבחן בין סוגי השטיחים השונים ולטפל בהם בהתאם לסוג השטיח, כך ששטיח סינטטי יקבל טיפול אחר משטיח שעשוי מסיבים טבעיים למשל שדורש טיפול הרבה יותר עדין וקפדני. צוות לא מקצועי יכול להרוס בקלות שטיחים יקרי ערך כך שהטיפול המדויק חשוב ביותר.

 

איך תהליך הניקוי עובד?

אנחנו מגיעים אליכם עם הציוד המקצועי שלנו, נתחיל בזיהוי סוג השטיח ואז נבחר מה החומרים המתאימים לניקוי עבורו. התהליך כולל ניקוי בשאיבה וניעור על מנת לסלק חול ואבק הכלואים בסיבי השטיח. לאחר הניעור, נפזר את חומרים הניקוי המתאימים לסוג הבד וסיבי השטיח, נקרצף היטב ונסיר כתמים. במידה ומדובר בשטיח עדין במיוחד הקרצוף יעשה באופן ידני שישמור על איכותו. לאחר מכן נייבש את השטיח היטב, נבריש אותו ונוודא שלא נותר שום לכלוך או כתם עיקש. אתם תקבלו את השטיח כחדש, מלא ברק וחיים.

 

חושבים שהגיע הזמן לנקות את השטיחים בעסק שלכם?

אז אם הגעתם אלינו, כנראה שאתם זקוקים לשירותי ניקוי שטיחים! מכבסת המחדש שנמצאת בצ'ק פוינט בחיפה, כבר מעל 40 שנה משרתת לקוחות מרוצים בכל הקשור בכביסה, ניקוי יבש, ניקוי שטיחים ועוד.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה ואנחנו נשמח לענות!