צריכים שירותי כביסה לעסק שלכם? פנו אלינו!

אם יש לכם מסעדה, בית הארחה, אולם תצוגה, בית אבות, מוסך או מפעל, אתם כנראה זקוקים לשירותי כביסה. אצלנו מכבסים את כל סוגי הבדים ודואגים לניקיון, גיהוץ וקיפול מא' ועד ת'. צוות "המחדש" כאן בשבילכם כדי לדאוג לכם לכביסה ריחנית ונעימה שתגיע עד אליכם! אז למה שווה לפנות ל"המחדש"?

מכבסת המחדש מספקת שירות מהיר שלא מתפשר על איכות הנקיון, אנחנו עובדים כבר עשרות שנים עם כל סוגי העסקים. מבתי מלון ועד למוסכים, מבתי אבות ועד למפעלים, מלונות ענקיים או בתי הארחה קטנים ואקסלוסיבים. לא משנה אם מדובר בעסק גדול או קטן אנחנו מתאימים את עצמנו לצורכי כל עסק ומציעים שירותי כביסה איכותיים ללא פשרות. תוכלו להשתמש אצלנו בשירותי כביסה, גיהוץ, ניקוי יבש ועוד. הצוות שלנו יגיע עד אליכם לעסק לאיסוף הכביסה ויחזור עם כביסה מצוחצחת, מגוהצת ומקופלת. אז אם עוד לא ברור לכם למה שווה לכם לעבוד דווקא איתנו, הנה כמה סיבות שלא ישאירו לכם ספק:

 

הכי איכותי, הכי חדיש, הכי ירוק

אצלנו במכבסת המחדש יש צוות ניקוי מקצועי במיוחד. הצוות שלנו יודע לטפל בכל סוגי הבדים. מהסרת כתמים עיקשים ועד נקיון עדין וקפדני של בדים יוקרתיים, נחזיר לכם את הכביסה נקייה מכתמים ומחוטאת מחיידקים והכי חשוב- עם ריח נהדר! בנוסף, בגלל שחשוב לנו לדאוג לכביסה שלכם בצורה הטובה ביותר, יש לנו את הציוד הכי איכותי בשוק. אנחנו עובדים עם מכונות כביסה אוטומטיות עם משאבות מינון שדואגות לנקיון ללא טעויות. חוץ מזה, כל החומרים שאנחנו משתמשים בהם, הם חומרים ירוקים שלא פוגעים בסביבה. כך שאנחנו גם ירוקים וגם איכותיים! איזה כיף, נכון?

 

שירות ללא פשרות

אצלנו בכבסת המחדש מאמינים בשירות ללא פשרות! מה זה אומר? שכל בגד, מפית, מגבת, סינר או סדין שיגיע אלינו יעבור כביסה מותאמת עבורו. נדאג להסרת כתמים במידת הצורך (יודעים לטפל גם בעקשנים ביותר), נדאג לגיהוץ מושלם וקיפול קפדני, כך שהכביסה תיגיע אליכם ריחנית ומסודרת. בנוסף, נדאג להפריד את הכביסה שלכם לפי סוגים ככה שתקבלו אותה בחזרה מקוטלגת לפי קטגוריות, כך שלמשל כלי מיטה יהיו בנפרד, מפיות יהיו בנפרד, סינרים, בגדים וכדומה. כדי שכל מה שידרש מכם זה להניח בחזרה במקום ללא כל מאמץ נוסף.

 

שירות עד אליכם ובחזרה

זקוקים לשירותנו? קראתם לנו? אין בעיה! מגיעים עד אליכם, בזמן שקבעתם איתנו, אוספים את הכביסה ומחזירים אותה חזרה אליכם תוך 24 שעות בלבד! אפשר גם לתאם איתנו ימי איסוף קבועים בהתאם לנוחות שלכם ושל העסק שלכם כדי לדאוג לנקיון רציף ונוח עבורכם.

 

נסיון של שנים

מכבסת המחדש עובדת כבר למעלה מארבעה עשורים. עבודתנו העיקרית בשנים האחרונות הייתה מול עסקים גדולים וקטנים. מבתי מלון, למסעדות, אולמות תצוגה, בתי אבות, מוסכים, מפעלים ועוד. אנחנו מתמחים ומנוסים בעבודה עם עסקים קטנים וגדולים ויודעים להתאים את עצמנו לנוחות של כל עסק. הצוות שלנו מקצועי ומיומן בעבודה עם עסקים כך שהשירות שלנו יחסוך לכם הרבה כאב ראש ויהיה מהיר וקל עבורכם. בנוסף לכך, אנחנו מציעים לעסקים מחירים אטרקטיבים שלא מתפשרים על האיכות. ידוע הרי שעם נסיון אי אפשר להתווכח.

 

יש לכם עסק ועוד לא פניתם לשירותי כביסה של "המחדש"? מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום. נשמח לענות על כל שאלה, לתת הצעת מחיר ולהסיר את הדאגות (והכתמים) מכם! מחכים לכם, צוות המחדש בצ'ק פוינט בחיפה.