שירותי כביסה למלונות במכבסת "המחדש"

אחד הדברים החשובים, אם לא החשוב ביותר לכל בעל עסק מלונאות הוא רווחת האורחים המגיעים אליו. נקיון המלון והחדרים הוא אחד הפרמטרים שמשפיעים על נוחות האורחים והוא כולל כמובן, איך לא- כביסה. איכות הכביסה במלון היא משמעותית מאוד מכוון שמאות ואפילו אלפי אנשים יכולים להגיע אליו. אין ספק שצריך לדאוג לנקיון כל כלי הטקסטיל בצורה המיטבית. הצוות שלנו, במכבסת המחדש שנמצאת בצ'ק פוינט בחיפה, מיומן בעבודה עם מלונות ועסקים כבר עשרות שנים ויכולים לדאוג לכם לשירות נקיון ללא פשרות. רוצים לשמוע עוד? תמשיכו לקרוא

נקיון חדרי מלון הוא אחד הדברים החשובים ביותר, הן לאורחי המלון והן לבעלי המלון. שם האורחים פוגשים בצורה הכי אינטמית את נקיון החדר והמלון. בין אם מדובר במגבות רחצה ובין אם מדובר בסדינים, אין יותר נעים מלפגוש בהם נקיים, ריחניים וללא כתמים. במכבסת המחדש עובדים כבר 40 שנה עם עסקים ומיומנים בנקיון כלי טקסטיל ללא פשרות. מסירים כתמים עיקשים, דואגים לחיות הצבעים או לחלופין, לנקיון הכלים הלבנים ומחזירים אותם אליכם ריחניים ונעימים. אז למה שווה לכם לעבוד איתנו אתם שואלים?

 

כי יש נקי ויש נקי של "המחדש"!

בין אם מדובר בבגדים מלאי כתמים של עובדי נקיון, מטבח או מפיות חדר האוכל ובין אם מדובר במגבות רחצה וכלי מיטה, חשוב לנו לנקות ביסודיות כל בד וכתם. מכבסת המחדש דואגת לציוד החדיש ביותר ולשימוש בחומרים איכותיים ובמכבסות אוטומטיות המתקדמות ביותר בשוק! הניקוי כולל גם חיטוי ממזיקים וחיידקים כדי שהכביסה שלכם תוחזר אליכם נקייה מכל זכר של לכלוך. בנוסף, אצלנו משתמשים בחומרים ירוקים שלא פוגעים בסביבה ושומרים על הבדים ואיכותם.

 

מצמצמים לכם את שעות העבודה

ברור לנו כמה זמן עלול לקחת סידור ערימות של כביסה. צריך לפרק, לגהץ, לסדר ולקפל לפי סוגים, בטח ובטח כשמדובר במלונות גדולים מלאי מחלקות. בגלל שחשוב לנו לדאוג לכם ולצמצם את שעות העבודה שתדרשו להתעסק בכביסה ל-0, אנחנו מפרידים את הכביסה, מנקים כתמים עיקשים, מגהצים, מקפלים, מפרידים לפי סוגים עד כמה שניתן ולפרטים הכי קטנים (סדינים לבד, מגבות לבד, מפיות לבד וכ'ו…) ומחזירים לכם את הכביסה ריחנית ונעימה כך שכל מה שנותר זה לפזר למחלקות וזהו!

 

מתי שנח לכם, איך שנח לכם

צוות המחדש כאן לרשותכם מתי שנח לכם, אנחנו יכולים להגיע עד אליכם בזמן שתרצו, לאסוף את הכביסה ולהחזיר אותה חזרה אליכם, עד 24 שעות בלבד מזמן האיסוף. כמובן שאפשר גם לתאם איתנו ימי איסוף קבועים בהתאם לנוחות שלכם ושל העסק שלכם, כדי לדאוג לנקיון רציף ונוח עבורכם.

 

צוות מיומן ומקצועי

עסק של 40 שנה זה לא בא ברגל. אנחנו מיומנים בעבודה מול כל סוגי העסקים והמלונות ויודעים להתאים את עצמנו לנוחיותכם. בין אם יש לכם מלון בוטיק קטן ובין אם מדובר במלון ענק, אנחנו מציעים את כל שירותי הכביסה במחירים אטרקטיבים ובאיכות הגבוהה ביותר. הצוות שלנו רגיל ומיומן בעבודה עם עסקים ויודע לפתור כל בעיה במהירות וביעילות. לא סתם עסקים ומלונות רבים בוחרים לעבוד איתנו כבר עשרות שנים.

 

בעל מלון, שירותי ניקוי וכביסה עושים במקום מקצועי שלא מתפשר על איכות. מוזמנים לפנות אלינו כאן במכבסת המחדש ולהתחיל להנות מכביסה נקייה וריחנית. נשמח לענות לכם על כל שאלה. אתם יכולים להתקשר ולקבל הצעת מחיר משתלמת עבורכם. עוד לא השתמשתם בשירותי המחדש? קדימה! צוות המחדש כבר מחכה לכם בצ'ק פוינט בחיפה.